با امکان جدید گوگل، برنامه های آفیس خود را ابری کنید!

Comments ۲
نویسنده: امین گرجی - ۷ اسفند ۱۳۸۹
چند دفعه پیش آمده است که بدلیل اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری مجبور شده اید پرونده ها و اسناد دیجیتالی(فایل) خود را دوباره سازی کنید. دسترسی سخت، گم شدن و ... از دیگر مشکلات هستند.

مطمئنا در انتقال(ارسال) این اسناد نیز با مشکل مواجه شده اید. ایمیل راه حل خوبی برای ارسال نیست. ایمیل فرستاده اید ولی یادتان رفته فایل را پیوست کنید؟! ایمیل فرستاده اید ولی بعد از ارسال متوجه شدید که باید تغییراتی در فایل ارسالی می دادید؟! و ...

استفاده از ابر گوگل و حتی ابر مایکروسافت برای انتقال پردازش و نگه داری داده ها از جمله سرویس های بسیار پرطرفدار در بین شرکت های بزرگ و کوچک می باشد. با این وجود استفاده از سرویس های آنلاین برنامه های آفیس(Microsoft Office)  هنوز برای همگان آسان نیست.

با کمک امکان جدید گوگل می توانید هم از مزیای پردازش ابری استفاده کنید و هم در برنامه آفیس خود فایل های مورد نظر خود را نگارش کنید. برای این کار افزونه ای را از اینجا دانلود کنید و براحتی ابر گوگل را با برنامه آفیس خود هماهنگ کنید و از مزایای هر 2 یکجا استفاده کنید. این افزونه در آفیس 2003، 2007، 2010 قابل استفاده می باشد.

منبع