هدفمند کردن یارانه ها و آنچه در فضای وب می گذرد

 

 

 ۳
نویسنده: امین گرجی -
20101211-93552-57756 این مطلب در بلاگ اینترنت و افزایش فروش تولید شده است. این کمپین به تکنیک ها و فرآیندهای چرخه طراحی یک وب سایت موفق، افزایش فروش و گسترش تجارت در وب می پردازد. برای اطلاعات بیشتر @elemenex را در ووزلای ببینیم دنبال کنید.
یارانه و هدفمند کردن یارانه ها از بیشترین کلمات مورد جستجوی ایرانی ها طی یک ماه گذشته بوده است. هدفمند کردن یارانه ها برای برخی از شرکت های تجاری فرصت و برای برخی تهدید خواهد بود. بنابراین دسترسی به منابع اصلی اطلاعات و دریافت به موقع آنها موثر خواهد بود.

چگونگی ثبت نام و گرفتن اطلاعات

سایت رفاهی سایت اصلی ثبت نام و سایت دولت مرجع اصلی دریافت خبر درباره هدفمند کردن یارانه ها می باشند. جالب است بدانید همگام با این تحول باز هم هیچ فعالیت مفیدی در فضای سایبر انجام نشده است.

نیاز به یک
شبکه اجتماعی برای خبر رسانی و تبادل نظر و یا حتی یک آدرس ایمیل می تواند بار تماس ها و دوباره پرسی های مردم از دولت را کاهش دهد و رضایت بیشتری ایجاد کند.

وب سایت های خبری و خلاقیت ها!

در میان سایت های بالا انبوهی از سایت های خبری در دسترس هستند که همان خبر های بالا را با تحلیلکی منعکس می کنند. البته در این میان طراحان وب نیز از این مجال استفاده کرده و با کمک تکنیک های SEO و با استفاده از این کلمه کلیدی خودشان را تبلیغ می کنند.

بانک ها و هدفمندی یارانه ها

در میان تمام بانک های کشور، سایت بانک ملی با ایجاد زیر دامنه ای به این منظور که در صفحه اول یا دوم جستجوی گوگل قرار می گیرد، قدمی وبی برای جذب گروهی از مخاطبان خود برداشته است. در این کارزار خبری از بانک های دیگر نیست. البته بانک ها نیز باید بدانند که چگونه رسانه های اجتماعی در رضایتمندی مشتری به آنها کمک می کنند.

کاریکاتورهای هدفمندی یارانه ها

کاریکاتور های هدفمندی هم در نوع خود جذاب اند. نمونه ای از این کاریکاتور ها را در زیر می بینید.