آیا برای خرید لباس زیر خود از اینترنت و فروشگاه مجازی استفاده می کنید؟

Comments 0

به نظر من تولید و فروش لباس زیر مردانه یا زنانه از جمله تجارت های پر سود می باشد. اگر این تجارت را امروز شروع می کنید به تکنیک هایی که در از تجارت ها تقلید کورکورانه نکنید، آن را بهبود دهید به آنها اشاره کردم، نگاهی بیاندازید.

حال سوال این است که چگونه یک وب سایت و فعالیت های مجازی به فروش یک تولیدی و یک برند لباس زیر کمک خواهد کرد؟ آیا شما لباس زیر خود را از اینترنت خریداری می کنید؟

من در حال حاضر در حال اجرای پروژه افزایش فروش و برندینگ برای یک شرکت تولیدی لباس زیر می باشم. جالب اینجا است که این شرکت هم مانند هزاران شرکت و کارخانه دیگر در ایران از هیچ معیار و وسیله سنجشی جهت ارزیابی عملکرد خود در تبلیغات و فروش استفاده نمی کند. من برای شروع چند مشکل زیر را تعریف کردم و برای آن معیار و متریک مشخص کردم و راه حل هایی را برای ارزیابی آن تدوین نمودم که این راه حل ها استراتژی وب سایت این شرکت را دگرگون کرد.

  • یک خانم/آقا چند وقت یکبار لباس زیر می خرد؟
    یک شرکت لباس زیر مردانه در تحقیقات خود بر روی مشتریانش به این نتیجه رسیده است که مردان هر 3 ماه برای دریافت پکیج محصولات از طریق وب سایت این شرکت اقدام می کنند. این شرکت علاوه بر آن به این نتیجه رسیده است که اگر به خود مردان باشد هیچ گاه لباس زیر جدیدی برای خود نمی خرند؟؟؟!!! بنابراین تبلیغات خود را بر روی مادر ها، همسرها و ... هدف گیری کرده اند.

  • نحوه نمایش و چیدمان محصولات در وب سایت در میزان فروش آن موثر است؟
    اگر گالری محصول در وب سایت خود فعال می کنید به نکات زیر دقت کنید:
  • هیچگاه از تصاویر بی کیفیت استفاده نکنید. تصاویر را هدفمند انتخاب کنید.

  • هیچگاه از تصاویر غیرواقعی استفاده نکنید. اگر می خواهید محصولی بفروشید، تصویری از نمونه خارجی و یا تصاویر اینترنتی آن انتخاب نکنید. این امر به برند شما ضربه می زند و در فروش شما تاثیر منفی می گذارد.
  • چگونه و با چه بهانه ای مشتریان را مجاب به ثبت اطلاعات (ثبت نام) کنیم؟
    ابتدا، هدفتان را از ثبت نام مشخص کنید. سپس فرم را طراحی کنید. حال سوال اینجا است که چگونه مشتریان را مجاب به ثبت نام کنیم؟ انتخاب های زیر را می توانید داشته باشید.
  • جایزه بدهید (بهتر است این کار را نکنید!؟)
  • مشتریان را از محصولات بروز و جدید خود با کمک موبایل و ایمیل با خبر سازید.
  • سرویس فروش الکترونیکی و تحویل رایگان ارائه دهید.
  • آنچه بیشتر بدنبال آن هستند به آنها هدیه دهید.(لزوما ممکن است مرتبط با تجارت شما نباشد)

  • آیا نمایش لباس زیر مردانه بر روی بدن مانکن زن جذاب است؟!!!
    یک شرکت لباس زیر مردانه به این نتیجه رسیده است که مرد ها دوست ندارند لباس های زیر را روی بدن مانکن های مرد ببینند. بنابراین آنها را تن مانکن های زن کرده است.
مطمئنا با کمک این متریک ها و اندازه گیری آنها می توان فضا را برای فروش بیشتر محیا کرد. فضای وب بهترین و ارزان ترین ابزار برای اندازه گیری و سنجش این معیار ها می باشد. مطمئنا پس از تحلیل صحیح نیاز مشتری هر تجارتی را می توان بر پایه وب بنا ساخت. شما چطور؟  آیا برای خرید لباس زیر خود از اینترنت و فروشگاه مجازی استفاده می کنید؟